دو نماینده از استان قم در فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر رقبا به میدان می‌رو دو نماینده از استان قم در فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر رقبا به میدان می‌رو
تاریخ : دو شنبه 6 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks
دو نماینده از استان قم در فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر رقبا به میدان می‌روند.
شرکت دو نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور

 

به گزارش فوتبال انلاین ، با توجه به حضور تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور، این تیم یکی از دو نماینده فوتبال قم در مسابقات جام حذفی است، اما دیگر نماینده قم در جام حذفی قهرمان مسابقات فصل گذشته جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم است.

در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم که سال گذشته برگزار شد، در جدال ۲۷ تیم برای کسب عنوان قهرمانی، تیم فوتبال پردیس با برتری برابر تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت تا نماینده قم در جام حذفی امسال شود.
 
امسال نیز قرار است مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با عنوان گرامیداشت فتح خرمشهر، با حضور ۳۰ قهرمان استان‌ها، قهرمان کیش و قهرمان توابع‌تهران و تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول کشور برگزار شود.
 
به احتمال فراوان مرحله نخست این مسابقات اوایل مهرماه آغاز می‌شود و در ‌‌نهایت با انجام سه مرحله، ۱۴ تیم نهایی تا مرحله یک شانزدهم به منظور معرفی به سازمان لیگ بر‌تر برای انجام مسابقات مراحل بعدی با حضور ۱۸ تیم لیگ بر‌تر اعلام شود.
 
مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم بعد از سال‌ها وقفه از دو سال گذشته با شرکت ۲۵ و ۲۷ تیم از لیگ‌های بر‌تر، دسته اول، دوم و سوم باشگاه‌های استان برگزار شد و طی آن تیم‌های شرکت کننده برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات به شکل تک حذفی با یکدیگر رقابت کردند.
 
تیم‌های تیپاک، پیمان، افسر، میلادی، عقاب پردیسان، پیام، افشین، وحدت خورآباد، دژبان، سوهان گل محمد، پردیس فجر، قائم، هما، اتحاد شادقلی، آریا، پردیس بهشت، انتظام، هنگ، پارسا، جمکران، پرسپولیس، مقاومت، پناه آفرین، اکباتان و امید شادقلی در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم بودند که در ‌‌نهایت عنوان قهرمانی به تیم فوتبال پردیس رسید تا این تیم به عنوان قهرمان رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های استان قم در مسابقات فصل جدید جام حذفی باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر شرکت کند.
 
در دو فصل اخیر مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور استان قم، تیم‌های پناه آفرین و پردیس موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌اند که در دوره اخیر تیم پردیس با کسب برتری برابر تیم ارم ساز توانست به مقام قهرمانی دست یابد.
 
اما تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه در سال ۱۳۸۹سال گذشته به رهبری رسول کربکندی با حذف تیم‌های فولاد نوین اهواز، سپاهان اصفهان و مس کرمان، ‌ به مرحله نیمه‌نهایی بیست‌وسومین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور نیز رسید، اما در این مرحله در ضربات پنالتی به تیم پیروزی تهران باخت و نتوانست برای دومین سال متوالی به دیدار نهایی صعود کند، در دوره قبل به رهبری محمود یاوری خیلی زود با قبول شکست برابر تیم شهرداری هرمزگان نتوانست به مراحل بالا‌تر صعود کند و از گردونه مسابقات حذف شد.



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید